Administrativní úkony
Když se narodíme, tak běžně dostaneme trvalé bydliště tam, kde bydlí naší rodiče a u nich bydlíme třeba do doby než si najdeme práci. Následně se situace změní, protože se osamostatníme a přestěhujeme do vlastního. Změní se nám tím trvalé bydliště, a proto je potřeba jít ho změnit na všechna potřebná místa. Nejvíce nás toho čeká na úřadech, protože v případě problémů nám chodí dopisy právě na trvalé bydliště. Změní nám ho tedy v dokladech a pokud máme vozidlo, tak musíme zajít i na registr.
Naopak na novém místě trvalého bydliště se budeme muset zase přihlásit k placení poplatku za svoz odpadu a případně psa. Nevyhneme se ani navštívení zdravotní pojišťovny. Nakonec ještě zbývá Úřad práce a Správa sociálního zabezpečení. Pokud jsme předtím nebydleli u řidičů, ale již ve svém, tak musíme řešit na minulé adrese zrušení odběrů energií s poskytovateli. Je toho tedy celkem dost, proto počítejte s tím, že to zabere nějaký čas.
Přesun věcí
Kromě administrativních záležitostí musíme zajistit i ty běžné, přičemž všechno zabalit a převést do nového bydlení není jen tak. Věcí je torzo totiž dost a když se stěhujeme z nějakého již zařízeného bydlení a jeho vybavení bereme sebou, tak jsou to těžké a rozměrné věci. Do osobního automobilu jich ani řadu nenacpeme.
První možností je proto zapůjčit si dodávku, protože s ní budete muset absolvovat mnohem méně jízd, takže ušetříte dost času i práce. Pokud se však práci chcete vyhnout, nebo nemáte na stěhování moc času, tak můžete říct stěhování Praha 4 a ty už ho zařídí. Jsou zde totiž šikovní zaměstnanci s rozsáhlým vozovým parkem, takže Vás bez potíží přestěhují v krátkém čase. Firma má skutečně dobré hodnocení, takže si můžete být jistí, že svou práci odvedou dobře. Dokáží také klidně přestěhovat těžká břemena a celé firmy, což je samozřejmě finančně náročnější, protože je potřeba více lidí i technika.